قم- دست بافته های بانوان واحد فرهنگی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برای رزمندگان مدافع حرم ارسال می شود.

بانوان قمی دست بافته های خود را به مدافعان حرم اهدا می کنند

به گزارش قدس آنلاین، مریم شهبازی با اشاره به اینکه متأسفانه دشمن برای درهم شکستن جبهه مقاوت اسلامی در سوریه و عراق به دنبال شبهه‌سازی فراوانی در مورد رزمندگان و شهدای مدافع حرم است، گفت: دشمن می‌خواهد این کار ارزشی را یک کار صرفا مادی جلوه دهد در حالی که عقل نشان می‌دهد که حتی با دیدگاه مادی هیچ پولی ارزشمندتر از جان انسان نیست.
 مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) افزود: مردم کشورهای اسلامی به خصوص ملت ایران مانند همیشه با بیداری کامل در جبهه مقاومت حضور داشته و از رزمندگان و شهدای مدافع حرم حمایت می‌کنند.
 وی تصریح کرد: در راستای حمایت از رزمندگان مدافع حرم، واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) با جمعی از بانوان قمی از یک‌ماه گذشته اقدام به جمع آوری کلاه، شال گردن و دستکش کرده که این اقلام برای رزمندگان مدافع حرم ارسال خواهد شد.
 شهبازی افزود: زمان جمع آوری اقلام به پایان رسیده و بانوان قمی می‌توانند سایر کمک‌های خود را از طریق سپاه استان قم برای رزمندگان مدافع حرم ارسال کنند.
 وی یادآور شد: هدف از این اقدام جمع آوری کمک‌های ناچیز و اعلام حمایت مادی و معنوی از رزمندگان مدافع حرم و خانواده‌های این بزرگواران است و رزمندگان مدافع حرم باید بدانند که همیشه حمایت ملت ایران را پشت سر داشته و می‌توانند به این حمایت دلگرم باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.