اراک- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی به عنوان یک اولویت باجدیت پیگیری می‌شود.

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی باجدیت پیگیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی مشایخی با تشریح برنامه‌های مدیریتی باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: اقدامات خوب و مهمی تا به امروز در این حوزه انجام شده است البته با تدوین برنامه‌هایی انسجام‌بخشی به فعالیت در این حوزه را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: همانطور که می‌دانید این حوزه یک بخش یک دستگاه فراجناحی و فرادستگاهی یعنی ترویج و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است بنابراین تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های نظامی و غیرنظامی به ویژه مجموعه‌های علمی و پزوهشی در اولویت کاری قرار دارد.

مشایخی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم پیگیری برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در استان مرکزی است که باید این روند با استفاده از منابع مالی ملی و استانی تسریع یافته و در اسرع وقت به اتمام برسد.

مدیرکل جدید بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: تا امروز اقدامات خوبی در بخش موزه‌آرایی انجام گرفته که باید ساخت و ساز و احداث آن با مشارکت عمومی دستگاه‌های استان باید هرچه سریع‌تر پایان یابد چراکه این باغ موزه متعلق به همه مجموعه‌های استانی است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس از مهمترین داشته‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود که به عنوان یک الگوی موفق در جبهه جنگ نرم و الگوی موفق مدیریتی در کشور باید به کار گرفته شود از همین رو کار خوبی که در حوزه جمع‌آوری آثار دفاع مقدس تاکنون انجام شده را باید سرعت بخشید و درعین تسریع در این روند با استفاده از ابزار هنری و نوشتاری زمینه ترویج و نشر این آثار را باجدیت دنبال خواهیم کرد.

مشایخی بر ضرورت انسجام و وحدت در بین همه دستگاه‌های استانی برای ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس در استان مرکزی تاکید کرد و گفت: عملکرد در این حوزه به صورت ۱۰۰وحدت‌محور و با انسجام همه‌گیر در استان پیگیری می‌شود و با در نظر گرفتن وظایف هر سازمان و انسجام جامع در سطح استان مسایل و کارها را پیش می‌بریم.

وی ادامه داد: با این وحدت و انسجام و بهره‌گیری از توان و منابع استانی و پرهیز از هرگونه تکرار و موازی کاری به دنبال اجرای بهترین کارها در حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس در استان هستیم.

به گزارش قدس آنلاین«مصطفی مشایخی» امروز باحضور«سردار محمدتقی عصار» معاون هماهنگ کننده بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به عنوان مدیرکل این بنیاد در استان معرفی و از زحمات «سرهنگ فرهاد شامحمدی» مدیرکل سابق تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.