اصفهان- مدیر پویش مردمی ترافیک اصفهان گفت: پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان به دعوت دبیرخانه نشست‌ تشکل‌های محیط زیستی کشور، به منظور ارائه و معرفی طرح‌های مختلف فرهنگ ترافیکی اصفهان به عنوان تجربه موفق ملی، در این نشست حضور پیدا می‌کند.

تجربه‌های موفق فرهنگ ترافیک اصفهان به همدان می رود

به گزارش قدس آنلاین اصفهان، سعید ساکت با اشاره به برگزاری ششمین گردهمایی ونشست شبکه تشکل‌های محیط زیست کشور اظهار داشت: این گردهمایی از ۲۹ دی تا یکم بهمن امسال و به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با موضوع «نگاهی بر آینده ظرفیت‌سازی و توان‌افزایی» برگزار می‌شود و قرار است در آن، علاوه بر نمایندگان شبکه محیط زیست استان‌ها، یک نماینده از هر تجربه موفق برگزیده ملی در جشنواره تجربیات موفق کشور حضور پیدا کند.

مدیر پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان تصریح کرد: پیش از این نشست‌های تشکل‌های محیط زیستی کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شد اما با ارزیابی صورت گرفته، ۳۵ تشکل موفق زیست‌محیطی که پیش از این مورد تقدیر معاون رئیس جمهور قرار گرفته بودند نیز در آن حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به استان‌های حاضر در این همایش افزود: این تشکل‌های زیست‌محیطی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و اصفهان به عنوان برگزیده اعلام شدند.

ساکت با بیان اینکه این گردهمایی در روزهای دوم و سوم خود همراه با پنل‌های تخصصی ویژه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: قرار است که در این روزها، جزئیات طرح‌های فرهنگ ترافیکی اجرا شده در شهر اصفهان نظیر طرح پیاده‌راه کردن خیابان چهارباغ عباسی اصفهان، مسابقه ملی عکس در راه مدرسه، طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو، طرح خبرنگاران نوجوان حوزه ترافیک، یکشنبه‌های اتوبوسی و طرح‌های دیگر معرفی شود.

به گفته مدیر پویش مردمی ترافیک اصفهان در این نشست‌ها قرار است دلایل موفقیت این طرح‌ها، مسائل فرهنگی، اقتصادی و گردشگری ناشی از اجرای آن و همچنین سایر جنبه‌های آن ارائه شود.

وی افزود: پویش مردمی ترافیک اصفهان در حال حاضر با اجرای طرح‌های فرهنگ‌سازی این حوزه در تلاش است که شهر اصفهان را به عنوان گذشته خود یعنی «شهر دوچرخه‌ها» بازگرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.