مربیان تیم های ملی ترامپولین نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اعتراض به سیاست‌های سرپرست فدراسیون ژیمناستیک به صورت دسته جمعی استعفا کردند.

استعفای دسته جمعی مربیان ژیمناستیک در اعتراض به سرپرست فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون ژیمناستیک در کنار همه نداشته های خود این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کند. سیاست های خاص اسبقیان سرپرست این فدراسیون موج اعتراضاتی در رشته های مختلف ژیمناستیک از هنری تا ترامپولین را به دنبال داشته است.

در حالی که روز گذشته رئیس کمیته ژیمناستیک هنری از سمت خود استعفا داد امروز هم مربیان رده های سنی مختلف تیم ملی ترامپولین نیز با تدوین متنی به صورت دسته جمعی از سمت خود استعفا دادند. بخشی از این متن که خطاب به اسبقیان سرپرست فدراسیون نوشته شده و در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته به شرح زیر است:

«مخالفت شما با هرگونه فعالیت های فنی و برگزاری اردوهای آمادگی و مسابقات ترامپولین و اهمیت ندادن شما و همکارانتان در فدراسیون ژیمناستیک به ۱۰ سال زحمات و تلاش های شبانه روزی کمیته ترامپولین به دلایلی کاملا واهی و نامعلوم و البته شاید در مخالفت با مسئول کمیته ترامپولین که به دلیل کاندیدا بودن، ترامپولین ایران را تعطیل کرده است.

تمام این مشکلات زمانی نمود پیدا می کند که در کمیته فنی ترامپولین حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا و سعی بر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ از چندین سال پیش برنامه ریزی شده بود اما انگار شما حاضر نیستید این افتخارات نصیب کشورمان شود.

لذا به واسطه این تصمیمات اشتباه و عجولانه ی شما ضمن اعتراض دسته جمعی به این سیاست غلط و همچنین بی تفاوتی شما نسبت به ورزشکاران و مربیان زحمتکش ترامپولین که موجب دلسردی جامعه بزرگ این رشته شده است و بر حسب وظیفه و درخواست اجرای عدالت از طرف مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان از سمت خود تا اتمام دوره سرپرستی شما و جایگزینی رئیس جدید فدراسیون استعفا می دهیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.