مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از تغییرات جدید در تیم های ملی و حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

هادی رضایی: تغییرات جدیدی در تیم ملی والیبال نشسته انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین، هادی رضایی با اعلام این مطلب گفت: مسابقات جام شش جانبه و مسابقات قهرمانی آسیا قرار است با فاصله یک ماه در کشور چین برگزار شد که الویت ما حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

وی افزود: براساس برنامه ابتدا مسابقات شش جانبه برگزار می شود که تیم آمریکا، قهرمان جهان شرکت نمی کند و ما هم به دلیل اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا در این رقابتها شرکت نمی کنیم، چون یک ماه بعد از مسابقات شش جانبه، رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار می شود.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در خصوص اهمیت حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا ورودی بازی های پاراآسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان ۲۰۱۸ است بنابراین حضور در این مسابقات برای ما اهمیت دارد.

وی همچنین درباره تغییر در کادر فنی و بازیکنان گفت: تغییر و تحولاتی در کادر فنی و ملی پوشان صورت خواهیم داد. نگاهمان به ورزش بانوان مثل آقایان است و می خواهیم تیم های ملی جوانان و بزرگسالان و اردوهای متناوب برگزار کنیم.

رضایی ادامه داد: بازی های پارالمپیک ریو برای آقایان و بانوان تمام شد و حالا رقابت جدیدی ایجاد شده و درهای تیم ملی به روی همه باز است. آنها باید شرایط تیم ملی را از لحاظ فنی بپذیرند و حتما باید در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ شرکت کنند تا بازی آنها دیده شود و برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات لیگ والیبال نشسته بانوان اشاره کرد و گفت: عملکرد بازیکنان در این مسابقات دیده می شود و در مرحله بعدی مربیان آنها در رده های سنی جوانان و بزرگسالان انتخاب می شوند و اردوها را آغاز می کنیم. البته آقایان از یک ماه بعد از بازی های پارالمپیک ریو مسابقات خود را آغاز کردند و بانوان نیز با حضور ۱۰ تیم مسابقات لیگ را در مشهد برگزار می کنند. بازیکنان تیم ملی در این مسابقات و نیز رقابتهای قهرمانی آسیا شناسایی می شوند و همه باید رقابت کنند تا انتخاب شوند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته که سرپرست مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان است در خصوص این رقابتها اظهار داشت: مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان ۱۱ تا ۱۸ اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می شود و تیم گسترش فولاد تبریز نماینده ایران در این مسابقات است. البته تیم ملی در خدمت گسترش فولاد است و همه بازیکنان و کادر فنی در صورت نیاز به این تیم کمک می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.