خرم آباد- مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: طی سال جاری بیش از ۱۵ تا ۱۶ پروژه جدید برای بخش خصوصی تعریف‌شده که در حال واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی هستیم.

 ۲۵ پروژه ورزشی به بخش خصوصی واگذارشده است

به گزارش قدس آنلاین، علی یاور عزیزپور صبح شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در دفتر استاندار لرستان  برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت ماده ۸۸ طی پنج  روز اخیر حدود ۲۵ پروژه اداره کل ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذارشده است.

وی افزود: طی سال جاری بیش از ۱۵ تا ۱۶ پروژه جدید برای بخش خصوصی تعریف‌شده که در حال واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: در راستای واگذاری پروژه‌های ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ فازبندی‌هایی صورت گرفته است که در فاز اول آن سه پروژه که شامل دو استخر شنا بود با توجه به داشتن توجیه اقتصادی واگذار کردیم.

وی اظهار کرد : در فاز بعدی استفاده از ظرفیت ماده ۲۷، بحث واگذاری سالن‌های چندمنظوره در دستور کار قرارگرفته است که این پروژه‌ها نیز توجیه اقتصادی دارند و خودگردان هستند.

عزیزپور با اشاره به بهره برداری  از مجموعه اسب‌دوانی خرم‌آباد، تصریح کرد: استفاده و  بهره‌برداری از  این مجموعه با رقمی بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون تومان که از طریق خیرین، بخش خصوصی و پشتیبان‌ها جمع‌آوری‌شده صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تابه‌حال مالکیت مجموعه سوارکاری به شکل سند رسمی به استان داده نشده و در حال پیگیری جهت اخذ سند مالکیت این مجموعه هستیم تا بتوانیم آن را به استان برگشت دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون در رابطه بااینکه سند آن به نام شده و به استان لرستان بازگردد اتفاقی نیفتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.