قم- تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: دین اسلام یک دین زنده و پویا است و در اقتضائات مختلف می‌تواند برنامه ارائه بدهد و باید مواظب بود که دشمنان نتوانند با شبهات خود فضا را مسموم کنند.

 اجازه ندهیم دشمن با شبهات فضا را مسموم کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای شورای فرماندهی لشگر۱۷ عملیاتی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: دین اسلام یک دین زنده و پویا است و در اقتضائات مختلف می‌تواند برنامه ارائه بدهد و باید مواظب بود که دشمنان نتوانند با شبهات خود فضا را مسموم کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: باید همیشه مراقب حرم و حریم اهل‌بیت(ع) باشیم و هر مدافع حرمی باید از مکتب اهل‌بیت(ع) که در قم است درس دین‌داری بیاموزد.

امام ‌جمعه قم با تبیین برکات حوزه‌های علمیه در تربیت مدافعان مکتب اهل‌بیت(ع) و اسلام خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله شیخ نمر از تربیت‌شدگان این مکتب بود که توانست در مقابل وهابیت خبیث ایستادگی کند و به درجه رفیع شهادت برسد.

وی اظهار داشت: مدافعان حرم و حریم اهل‌بیت(ع) باید فعالیت‌های معارفی داشته باشند و باایمانی استوار به حرکت خود ادامه بدهند چراکه ایمان کامل می‌تواند ایستادگی، شهامت و شجاعت را تا انتهای مسیر بدون خدشه‌ای نگه دارد.

آیت‌الله سعیدی در ادامه گفت: زمانی که ایمان انسان قوی باشد تندبادها در وی اثری نخواهند داشت که لازمه این کار پالایش باورها از شبهات و توجه به عوامل ایمان افزاست.

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(ع) با تأکید بر انجام فعالیت‌های معارفی و امور حسنه خاطرنشان کرد: انجام عمل صالح، خیرات، وجود فرزندان صالح و اثرات علمی از چیزهایی است که با فوت یک شخص از بین نخواهد رفت و پرونده اعمال آن شخص بسته نخواهد شد و به‌عنوان یک صدقه جاریه به یادگار خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.