کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای اولین بار طی ۲ سال گذشته پرونده نظامیان اسیر صهیونیستی در غزه و راه های بازگرداندن آنان را بررسی می کند.

کابینه نتانیاهو پرونده نظامیان اسیر در غزه را بررسی می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، این نشست در پی افزایش بی اعتمادی خانواده های نظامیان اسیر صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برگزار خواهد شد.

منبع مذکور اشاره کرد که تنش میان خانواده های نظامیان اسیر صهیونیستی و دولت رژیم صهیونیستی پس از امضای توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و آنکارا بدون اینکه اشاره ای به مساله نظامیان اسیر شود، تشدید شد.

در همین راستا، مادر ارون شائول نظامی اسیر صهیونیستی در غزه روز گذشته در اظهاراتی نتانیاهو را به فراموش کردن فرزندشان متهم کرد و گفت که از یاد بردن نظامیان تیپ گولانی، موجب خواهد شد که خودت هم فراموش شوی.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که در نشست روز یکشنبه دولت رژیم صهیونیستی تدابیر ویژه ای برای اعمال فشار بر حماس به منظور آزادی نظامیان اسیر اندیشیده شود، از جمله حبس اسرای حماس در زندان های صهیونیستی در شرایطی سخت تر و دشوار تر و اسارت مجدد شماری از اسرای آزاده مشمول قرارداد شالیت.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اوایل ماه آوریل گذشته از اسارت ۴ نظامی رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد اما اشاره ای نکرد که این نظامیان زنده هستند یا مرده.

جنبش حماس همواره از دادن هرگونه اطلاعات و سرنخ در مورد نظامیان اسیر صهیونیستی خودداری می کند.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بیستم ژوئن سال ۲۰۱۴ و در جریان جنگ غزه از اسارت آرون شائول نظامی صهیونیستی در محله تفاح در شرق غزه خبر داد.

دولت رژیم صهیونیستی نیز از کشته شدن دو نظامی خود در جریان جنگ غزه به نام های آرون شائول و هدار گولدن خبر داده است اما وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پس از مدتی آن ها را ناپدید و اسیر جنگی اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.