جشن آشیانه‌های مهربانی برای ۱۲۱ نوعروس با حضور حامیان، نوعروسان و کودکان دست‌های مهربان برگزار شد.

اهدای جهیزیه به ۱۲۱ نوعروس در جشن آشیانه‌های مهربانی

به گزارش «قدس آنلاین»،   به منظور تسهیل شرایط ازدواج و کمک به جوانان برای تشکیل خانواده، هر ساله تعدادی جهیزیه از سوی بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به خانواده های تحت پوشش اهدا می شود.

اقدامی که امسال در قالب جشن آشیانه های مهربانی در حضور حامیان این سازمان و جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما، با اهدای جهیزیه به ۱۲۱ نوعروس انجام شد.

برآورده سازی آرزوهای کوچک ۱۰۰ کودک دست های مهربان، اهدای تبلت و بسته های لوازم التحریر به آنها در کنار تقدیر از قهرمانان ورزشی و افتخار آفرینان کوچک بنیاد از دیگر بخش های جشن آشیانه های مهربانی بود. در این مراسم، شهرام فرجی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره ضمن تقدیر از حامیان بنیاد دستهای مهربان؛ و آرزوی سعادت و نیک بختی برای نوعروسان، از آنا نعمتی به‌عنوان سفیر رسمی این مجموعه نام برد.

در جشن آشیانه های مهربانی، گروه موسیقی زنده به سرپرستی و خوانندگی علی زند وکیلی به اجرای برنامه پرداخت. این برنامه با اهدای تندیس پهلوانی پوریای ولی از جانب علی دادگر سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای، به شهرام فرجی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد دستهای مهربان پایان یافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.