رشت -مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از اجرای طرح توسعه بی.آر.تی در مسیر خیابان شریعتی به طرف جانبازان و در محدوده سبزه‌میدان در سال ۹۶ در این شهر خبر داد.

طرح توسعه بی.آر.تی در رشت اجرایی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی شریفی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی در این شهر اظهار کرد: طرح بی.آر.تی خیابان امام خمینی (ره) شهر رشت تابع یکسری شرایط است.

شریفی با بیان اینکه تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس در محور مذکور حرکت می‌کنند، تصریح کرد: مسیر تعدادی از اتوبوس‌ها تا میدان مصلا است و تعداد دیگر تا میدان امام علی (ع) حرکت می‌کنند.

وی به نصب تابلوهای توقف ممنوع در مسیر مذکور اشاره کرد و گفت: نیاز است به طور جدی‌تری از توقف خودروها در حاشیه محور امام (ره) جلوگیری شود تا بتوانیم ترافیک را در دو طرف بی.آر.تی تسهیل کنیم.

شریفی با اشاره به ترافیک مسیر خودروهای سواری در مسیر خیابان امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: ترافیک شدید مسیر مذکور به دلیل پارک خودروها است.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح‌های بی.آر.تی به منظور تسریع در حمل و نقل عمومی شهر رشت، اظهار کرد: سال ۹۶ طرح توسعه بی.آر.تی در خیابان شریعتی به طرف جانبازان در محدوده سبزه‌میدان اجرایی می‌شود.

شریفی، اجرای طرح مذکور را در راستای اجرای طرح جامع ترافیک حمل و نقل شهر رشت عنوان کرد و افزود: طرح جامع مذکور با تأیید و تصویب شورای ترافیک شهرستان و استان اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.