اصفهان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از حمایت بازیکنان و کادر فنی فو لاد مبارکه سپاهان از ایتام و خانواده های بی بضاعت تحت پوشش امداد این استان خبر داد .

حمایت زرد پوشان سپاهان از ایتام تحت پوشش کمیته امداد اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا شیران در دیدار با مدیرعامل و کادر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، ضمن ارائه گزارش از عملکرد امداد در حمایت از نیازمندان جامعه، گفت: کادر فنی و بازیکنان زرد پوش سپاهان، با سرپرستی و حمایت از یتیمان تحت پوشش امداد، پرچم دارانسانیت و مروت در مستطیل سبز هستند.

وی افزود: این نهاد در تلاس است، در کنارخد ماتی که به ایتام ارائه می هد، از طریق حامی یابی، مساعدت خیران و جذب کمک های نیکو کاران در فراهم کردن زندگی بدون دغدغه اقتصادی مدد جویان تاثیر گذار باشد.

در این دیدار محسن طاهری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیز با اعلام حمایت از ایتام این استان، گفت: امیدواریم با هماهنگی تمامی نهاد های مربوطه در فرهنگ سازی کمک به افراد بی سر پرست و ریشه کن کردن فقر در جامعه گامی موثر برداشته شود.

وی افزود: با تصویب هییت مدیره این سازمان به زودی تفاهم نامه ای جدید بین باشگاه سپاهان و کمیته امداد منعقد شود.

چندی پیش کادر فنی تیم فولاد مبارکه سپاهان سرپرستی ۳۰ یتیم تحت پو شش کمیته امداد امام خمینی (ره) را بر عهده گرفتند.

هم چنین باشگاه سپاهان تعهد داد از این پس با خرید محصولات صنایع دستی از ایتام و خانواده های تحت پوشش، هدایای دیدار بازی های خارجی و داخلی این تیم  را تامین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.