رقابتهای بسکتبال NBA با پیروزی مهم شیکاگو بولز مقابل تورنتو ادامه یافت.

برد شیکاگو بولز مقابل تورنتو رپتورز با درخشش جیمی باتلر

به گزارش قدس آنلاین، بامداد امروز در لیگ بسکتبال NBA ، هفت بازی انجام شد. در این بازی‌ها تورنتو رپتورز رده دوم کنفرانس شرق شکست خورد و سن آنتونیو اسپرز تیم رده دوم کنفرانس غرب به پیروزی رسید. همچنین بازی دیترویت پیستونز و پورتلند تریل بلیزرز به دلیل شرایط بد آب و هوایی به تعویق افتاد.

یکی از بازی‌های مهم بامداد امروز (یکشنبه) بین تورنتو رپتورز و شیکاگو بولز انجام شد. در این بازی جیمی باتلر ۴۲ امتیاز کسب کرد و ۱۰ ریباند انجام داد. او در ۱۷ ثانیه آخر بازی با امتیاز آوری باعث برد تیم خود شد. باتلر همچنین در ۶ بازی اخیر برای سومین بار بیش از ۴۰ امتیاز کسب کرد. دیایان رید با کسب ۲۰ امتیاز و داگ مک درموت با کسب ۱۷ امتیاز در برد شیکاگو تاثیرگذار بودند.

به نقل از ایسنا، در بازی حساس دیگر سن آنتونیو اسپرز با نتیجه‌ ۱۰۲ بر ۸۰ شارلوت هورنتز را از پیش‌رو برداشت. در این بازی دیویس برتنس، بهترین عملکرد را برای اسپرز داشت. او با کسب ۲۱ امتیاز بیشترین امتیاز آوری فصل خود را تجربه کرد. سن آنتونیو ۹ بازی پیاپی را در خانه برده است و در کل از ۱۵ بازی اخیر در ۱۳ بازی پیروز بوده است. در این بازی کامی لئونارد ۱۹ امتیاز و لامارکوس آدریچ ۱۵ امتیاز کسب کردند.

نتایج دیگر بازی‌ها:

آتلانتا هاکس ۹۷ – دالاس موریکس ۸۲

اوکلاهاماسیتی تاندر ۱۲۱ – دنور ناگتز ۱۰۶

بوستون سلتیکس ۱۱۷ – نیواورلانز پلیکانز ۱۰۸

یوتا جاز ۹۴ – مینه سوتا تیمبرولوز ۹۲

ایندیانا پیسرز ۱۲۳ – نیویورک نیکس ۱۰۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.