شهرکرد-جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: امروز شاهد هستیم که جنبش مقاومت حزب الله پیشتاز و موفق تر از گذشته در عرصه معادلات سیاسی و منطقه ای عرض اندام می کند

امروز حزب الله در سوریه و حلب آمریکا و اسرائیل را زمین گیر کرده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی ، جانشین فرماندهی کل سپاه  ظهر یکشنبه که به منظور تودیع و معارفه، فرمانده  سپاه استانی به شهرکرد سفر کرد،در این آئین که با حضور  حجت الاسلام نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد حجت الاسلام شیخ اسماعیل زمانپور و تعدادی از مسئولان و مقامات محلی حضور داشتند به ایراد سخن پرداخت.

سردار سلامی در جمع بسیجیان و پاسداران استان گفت: امروز سپاه محور مقاومت است ، و توانسته است با سازماندهی نیروهای مومن، انقلابی و بسیجی، آمریکا و اسرائیل را با چالش اصلی مواجه نموده و امروز شاهد هستیم که جنبش مقاومت حزب الله پیشتاز و موفق تر از گذشته در عرصه معادلات سیاسی و منطقه ای عرض اندام می کند.

 سردار سلامی تصریح کرد: سوریه و شهر حلب امروز شاهد افتخارات بسیاری هستند و عقب نشینی داعش، افتخاری بزرگ برای همه آزادگان و مردمان آزاده در سراسر گیتی می باشد.

جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه امروز سپاه در عرصه داخلی و خارجی افتخارات بسیار زیادی را کسب نموده، توانسته در عرصه بین اللملی نیز قدرت نمایی کند و امروز استکبار جهانی از قدرت سپاه به وحشت افتادند

سلامی خاطرنشان ساخت، سپاه بازوی قدرتمند ولایت است و در این راه با هیچ کسی مماشات و تعارف ندارد، امروز پاسداران، سربازان امام خامنه ای هستند و هر جایی که احساس کنند به حضور آنها نیاز است، با همه وجود وارد عمل خواهند شد و گوش به فرمان امام خویش خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: زمانی آمریکا می خواست نیروهای انقلابی و حزب الله لبنان را خلع سلاح و بی خاصیت کند، اما امروز شاهد هستیم که همین حزب الله تیغی است در چشم آمریکا و استکبار جهانی.

سلامی افزود: همه آزادگان و سرافرازان در سراسر جهان مورد کینه و غضب آمریکا و کشورهای سلطه طلب هستند و هر جا دیکتاتوری مشاهده می کنیم از پینوشه گرفته تا فراعنه مصر، قذافی در لیبی و شاه خائن در ایران، همه مورد حمایت جرسوم فساد، آمریکا بوده و هستند.

در پایان این مراسم از خدمات ۱۰ ساله سردار رضا محمد سلیمانی سیچانی تجلیل و سردار علی محمد اکبری احمد محمودی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.