رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ایجاد اختلاف بین انقلابیون به صلاح جامعه نیست افزود: رسانه می تواند با معرفی معارف حقیقی اسلام تلاش دشمنان را خنثی کند.

ایجاد اختلاف بین انقلابیون به صلاح جامعه نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله زین العابدین قربانی صبح یکشنبه در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان به نقش رسانه در ارتقاء دانش و معرفت جامعه اشاره و اظهار کرد: دانش افزایی در جامعه بدون صداقت امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از دشمنی های دنیای امروز با مسلمانان شناخت نداشتن از این مکتب است، ادامه داد: رسانه ها وظیفه معرفی معارف حقیقی اسلام را به جهانیان دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: اگر دنیا با حقایق اسلام آشنا شود مردم بسیاری به این دین الهی روی می آورند و دشمن برای جلوگیری از این موضوع است که گروه های تکفیری و داعشی را تقویت می کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم مسائل ابتدایی دینی را نمی دانند، گفت: بسیج رسانه ظرفیت ارزشمندی در معرفی مسائل دینی به مردم دارد و می تواند جوانان را با مبانی دینی و همچنین اسلام ناب آشنا کند.

آیت الله قربانی علت توجه مردم به اسلام را هماهنگی آموزه های دینی با فطرت انسانی دانست و گفت: اصحاب قلم وظیفه دارند مردم را با آموزه های حقیقی دینی آشنا کنند.

وی به نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: ملاک، ولایت فقیه و نظام بوده و برای آنها که این دو رکن را قبول دارند باید جذب حداکثری و حذف حداقلی داشته باشیم.

آیت الله قربانی، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را دو شاخصه بصیرت دانست و گفت: اگر افراد این دو شاخص را بپذیرند می توانند در جامعه فعالیت کنند.

وی  با بیان اینکه ایجاد اختلاف بین انقلابیون به صلاح جامعه نیست، ادامه داد: جلوگیری از التهاب در جامعه ضرورت است.

امام جمعه رشت با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انتشار کاستی‌ها در جامعه، خاطرنشان کرد: باید قدردان تذکر رسانه‌ها باشیم اما بیان مشکلات نباید به صورتی باشد که مسوولان تضعیف شوند،  همه سرباز ولایت و انقلاب هستیم و با حفظ وحدت و بیان حقایق نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن شاد شود.

وی اسلام را حق مسلم در نظام اسلامی خواند و اظهار کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی غاصب حق ماست و باید جلوی زیاده‌خواهی غرب را بگیریم و باید تلاش کنیم تا با ترویج اسلام ناب محمدی(ص) فرهنگ قرآنی در جامعه حاکم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.