شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همبستگی و حول یک محور بودن را در استان شاهد هستیم گفت: هیبت امرا باید تن دشمنان اسلام را بلرزاند و اگر آنها به وظایف خود به خوبی عمل نکنند نظام آسیب خواهد دید.

مسئولان اگر به وظایف خود به خوبی عمل نکنند، نظام آسیب می بیند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام  ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان با اشاره به تلاش های مخلصانه و فعالیت های خوب و ارزشمند سردار محمد سلیمانی گفت: پشت همه ی این فعالیت ها و اقدامات سردار اخلاص، فداکاری در عرصه ای که نظام اسلامی از ما می طلبد، می باشد و ما به مجموعه سپاه و بسیج در استان افتخار می کنیم.

حجت الاسلام نکونام افزود: نقش سپاه انسجام بخش و تلاشگرانه در جهت نگاه داشتن انقلاب در عرصه و مدافع ارزش های انقلاب، اسلام و راه امام(ره) و شهدا است.

وی با اشاره به نامه امیر المومنین به کمیل بن زیاد نخعی افزود: با توجه به این که امیر نظام اسلامی، مقام معظم رهبری در همه عرصه ها از جمله سیاست خارجه، فرهنگ، نیروی مسلح،قضا و وزارت خانه ها امرایی گماشته اند، اگر این امرا تحت نظر امیر نظام، اعمال مدیریت کنند، نظام به خوبی راهش را طی می کند اما اگر امرا به وظایف خود به خوبی عمل نکنند نظام آسیب خواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همبستگی و حول یک محور بودن را در استان شاهد هستیم گفت: هیبت امرا باید تن دشمنان اسلام را بلرزاند و سد قوی در برابر دشمنان باشند و شوکت دشمن را بشکنند.

حجت الاسلام و المسلین نکونام در ادامه افزود: اگر این امراء مأموریت خود را ضایع کنند و در خارج از گستره مأموریت خود عمل کنند گرفتار اشتباه شده و باعث سوء استفاده کردن دشمان می شوند.

وی در خصوص مسئله تحریم ها گفت: امرا با رها کردن توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی دل به بیگانه سپردند و این باعث شد که دشمن از آن ها عبور و تحریم ها را تشدید کند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: با امانتداری و تلاشگری برای نظام اسلامی لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشانیم و امام عصر را از خود خشنود نگه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.