بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید به نسل های آینده بگوییم که در گذشته  در تاریکی بودیم و اکنون انقلاب اسلامی ما راه به این روشنی دعودت کرده است‌

باید انقلاب اسلامی به نسل های آینده شناسانده شود
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی ظهر یک شنبه در ستاد گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی صرفا انقلابی سیاسی و اقتصادی نبود بلکه انقلابی الهی با جوهره معنویت بود که همه این حوزه را به هم پیوند زد.
وی ادامه داد: ما باید همواره و در همه حال دستاوردهای انقلاب را به زبان بیاوریم و قدردان این انقلاب باشیم.
امام جمعه بجنورد افزود: ۲۲ بهمن روز طهور و تجلی تولی و تبری است و مردم در این روز با حضور مقتدرانه خود در صحنه علاوه بر اعلام دشمنی با دشمنان و دوستی با دوستان، مراحل سه گانه شکرگزاری نعمت انقلاب را به منصه ظهور خواهند رساند.
یعقوبی افزود: ۲۲ بهمن روز اعلام پیوند با ولایت است و باید به تمام دنیا بگوییم عزت، آزادی و کرامت استقلال را از یاد نمیبریم.
وی رمز پیروزی انقلاب را توحید و وحدت عنوان کرد و بر حفط استمرار این ویژگی ها به عنوان اصلی ترین شاخصه های جامعه اسلامی تاکید کرد.
استhندار خراسان شمالی نیز گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت و دین خلاصه شده و برای استمرار انقلاب اسلامی نیازمند وحدت در جامعه هستیم.
محمدرصا صالحی افزود: ۲۲ بهمن سرآعاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و ملت در این روز ارزیابی تلاش چندین ساله خود را می بینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.