نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از پیگیری علت ضرب و شتم میوه فروشان در تبریز با ماموران شهرداری خبر داد.

پیگیری علت ضرب‌وشتم میوه‌فروشان در تبریز با ماموران‌ شهرداری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر ارتباطات نماینده مردم تبریز در مجلس، محمداسماعیل  سعیدی، درباره ویدئو منتشر شده از ضرب و شتم میوه فروشان در میدان صاحب‌الامر تبریز از سوی شهرداری، اظهار داشت: دستفروشی گاهی معضلات زیادی را برای اهالی منطقه از جمله افزایش ترافیک و معضلات اجتماعی دیگری را پدید می آورد که وظیفه شهرداری ساماندهی این موضوعات است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمع آوری دستفروشان جزو وظایف شهرداری است و این جمع آوری باید در فضایی به دور از تشویش و نزاع شکل گیرد اما گاهی مشاهده می‌شود در این جمع‌آوری‌ها بین دو طرف ضرب  شتمی شکل می‌گیرد که اصلا زیبنده کشور نیست.

وی ضمن تاکید بر اینکه ساماندهی یا جمع آوری دستفروشان باید از مسیر قانونی شکل گیرد، یادآور شد: رفتارهای ناشایستی اگر در این میان از سوی دستفروشان شکل گیرد ماموران شهرداری نباید رفتاری شدیدتری به خرج دهند بلکه باید از سیکل قانونی وارد عمل شده تا از این گونه زدوخوردها جلوگیری شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به انتشار اخبار ضرب و شتم میوه فروشان با ماموران شهرداری، این موضوع را در دستور کار قرار داده ایم تا علت دقیق این حادثه مشخص شود.

چندی پیش ویدئویی از ضرب و شتم میوه فروشان با ماموران شهرداری در تبریز منتشر شد که در پی آن شهرداری تبریز جوابیه‌ای را صادر و اعلام کرد که بارها تذکرهای زیادی به میوه فروشان داده شده بود اما هربار رفتاری ناشایست از سوی آنها صورت می‌گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.