شرکت‌کنندگان در آخرین دوره آزمون تفسیر قرآن «نورالهدی» همچنان در انتظار اعلام نتایج این مسابقه هستند در حالی که قرار بود نتایج آزمون «نورالهدی» ۴ دی‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن اعلام شود.

تأخیر در اعلام نتایج مسابقه «نورالهدی»/ شرکت‌کنندگان همچنان در انتظار هستند

به گزارش «قدس آنلاین»،  مسابقات «نورالهدی» بزرگترین مسابقه تفسیر قرآن در کشور است که از سال ۱۳۸۷ به منظور توجه به معانی و تفسیر کلام وحی توسط سازمان دارالقرآن اجرایی شد.

این رقابت‌ها هر سال در دو رشته تفسیر یک جزء و سه جزء برگزار می‌شد که امسال نام‌نویسی در آخرین دوره مسابقه «نورالهدی» ۱۵ خردادماه آغاز شد و تا پایان تیرماه ادامه داشت که در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کردند.

مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» ۱۲ آذرماه با حضور متقاضیان در استان‌های مختلف کشور در دو رشته تفسیر یک جزء شامل تفسیر جزء ۳۰ قرآن و تفسیر ۳ جزء شامل اجزای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ قرآن کریم برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون برخی از شرکت‌کنندگان از نادرست بودن طراحی یکی از سؤالات و وجود اشکال در کلید سؤالات نارضایتی خود را ابراز کردند که پس از بررسی مسئولان، این سؤال حذف و نمره آن در بین سایر سؤالات تقسیم شد.

نتایج مرحله نهایی مسابقه «نورالهدی» طبق اعلام مسئولان برگزاری این آزمون قرار بود ۴ دی‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن برگزار شود اما تاکنون نتایج این مسابقه اعلام نشده که این امر نارضایتی بسیاری از متقاضیان را به همراه داشته است و شرکت‌کنندگان همچنان در انتظار اعلام نتایج هستند در حالی که انتظار می‌رفت سازمان دارالقرآن آخرین دوره این آزمون را همچون سال‌های گذشته به خوبی اجرایی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.