بوشهر-استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه سواحل مکران در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد، گفت: شهرک صنعتی ایران و چین با مساحت ۲ هزار هکتار در جاسک احداث می‌شود.

شهرک صنعتی ایران-چین در جاسک ایجاد می شود

به گزارش قدس آنلاین، جاسم جادری در جلسه بررسی روند احداث شهرک صنعتی ایران و چین در جاسک با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای تعیین زمین این شهرک توسط منابع طبیعی انجام شد، اظهارداشت: این پروژه اولین شهرک صنعتی مشترک ایران با یک کشور خارجی محسوب می‌شود که یک برند برای هرمزگان است.

وی بیان‌داشت: این شهرک صنعتی در مساحت دو هزار هکتار با مشارکت کشور چین و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: هزینه اولیه احداث این شهرک ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

جادری با تاکید بر اینکه ارزیابی های زیست محیطی برای احداث این شهرک باید انجام شود، تصریح کرد: دستگاه های خدمات‌رسان همچون آب و برق باید از هم اکنون در برنامه‌های خود موارد مربوط به این شهرک را پیش بینی کنند.

وی با بیان اینکه توسعه سواحل مکران در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد، اظهار داشت: برای عمران و آبادانی این منطقه اعتبار مناسب پیش بینی شده تا شرق استان هرمزگان متحول شود.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: اجرای چندین پروژه مهم ملی از جمله احداث پالایشگاه و نیروگاه و صنایع بزرگ و شهرک صنعتی ایران و چین در شرق هرمزگان، توسعه و اشتغال و تقویت اقتصاد مردم و امنیت را به دنبال خواهد شد و تحولات بزرگی در این منطقه ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.