همدان-رئیس خانه صنعت همدان با بیان اینکه کارخانه شیشه همدان با قوت جلو می‌رود ولی برخی افراد که استاندار نیز از این افراد دل خونی دارد ستاد تسهیل را ستاد ایجاد موانع می‌دانند.

محیط زیست همدان کارخانه شیشه را هدف گرفته است

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا رهبر ظهر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به اینکه بدنه محیط زیست با کارخانه شیشه همدان همکاری نمی‌کند، گفت: برخی ستاد تسهیل را ستاد ایجاد موانع می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه برخی هستند تا به دنبال واحدهای تولیدی و صنعتی خوشنام را دچار مشکل کنند، افزود: شرکت شیشه همدان مشکلی برای مسئولان استان درست نکرده و تلاش کرده تا در راستای اشتغالزایی و تولید ثروت گام بردارد.

رهبر با بیان اینکه عملیات اجرایی بخش توسعه کارخانه شیشه همدان آغاز شده و امیدوار هستیم تا در سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد، افزود: اقدامات اجرایی این طرح به خوبی جلو رفته و در صورت افتتاح برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

وی با اعلام اینکه کارخانه شیشه همدان برای عملیات ساختمانی و ایجاد سوله نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان هزینه کرده است، افزود: متاسفانه برخی موارد بدیهی اعصاب، وقت و انرژی تولیدکنندگان را دچار خدشه می‌کنند.

رئیس خانه صنعت استان همدان بیان کرد: کارخانه شیشه همدان نزدیک به ۳۵ سال برای تولیدات خود سیلیس به کارخانه حمل می‌کند که پس از فرآوری ماده‌ای به عنوان نرمه باقی می‌ماند.

وی افزود: این ماده حاصل از فرآوری سیلیس در حوضچه‌های کارخانه شیشه همدان دپو می‌شوند و ۳۵ سال است که هر دو، سه و چهار ماه این مواد به مراکز مختلف همچون محل تخلیه زباله شهر همدان تخلیه می‌شوند.

رهبر اظهار داشت: با مدیرکل محیط زیست مشکلی در این زمینه وجود ندارد ولی در بدنه کسانی هستند که همکاری نمی‌کنند بلکه دنبال ایجاد مشکل نیز هستند که انتظار می‌رود این رویه تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.