فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانش‌آموختگان مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل مأموریت مبارزه با دزدان دریایی را انجام می‌دهند.

اعزام دانش‌آموختگان مرکز تکاوری منجیل به مأموریت مبارزه با دزدان دریایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری اظهار داشت: دانش آموختگان مرکز  آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل در محدوده خلیج عدن و باب المندب در شرایط ویژه اقیانوس، مأموریت مبارزه با دزدان دریایی را انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه قطعاً نیروهای نظامی باید از نظر آموزشی در بالاترین سطح باشند مجموعه شبیه‌ساز آموزشی توسط نیروهای بومی طراحی و ساخته شده است.

وی با اشاره به ضرورت پرورش مناسب برای کارکنان تحت آموزش و جوانان شاغل نیروی دریایی گفت: نیاز به یک مجموعه شبیه‌ساز که از امکانات پرورشی مناسب در ابعاد مختلف برخوردار باشد داشتیم تا برای مأموریت‌ها و اتفاقات ویژه در دریا آموزش ببینند.

امیر سیاری گفت: در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل استخری مجهز به همه امکانات مورد نیاز ساخته شده که شرایط خاص دریا همانند موج شدید، رعد و برق و مه‌گرفتگی را داشته باشد که آموزش‌گیرنده احساس کند درون آب دریا قرار گرفته به‌ویژه در فضای تاریک جلوه شبهای دریا را کاملاً نمایش داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: یکی از موارد مورد نیاز مرکز مهم و استراتژیک آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل، داشتن محلی برای آموزش شنا و روش‌های جنگ آبی بود که کمبودش در گذشته احساس می‌شد.

دریادار سیاری با بیان اینکه استخر شنای مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل در سطح استان گیلان کم‌نظیر است اظهار کرد: هم کارکنان تحت آموزش می‌توانند از این مجموعه بهره لازم را  ببرند و هم عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ساخت حرم شهید گمنام این نیرو که با طراحی و معماری زیبا در میدان صبحگاه مرکز آموزش ساخته شده است وجود این شهید والامقام را موجب ارتقاء روحیه سلحشوری و شهادت طلبی همه کارشناسان و کارکنان مرکز منجیل دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.