شهرکرد-آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم با قبول مسئولیت های مهم در مناصب مختلف خدمات شایانی در راه تحقق اسلام، انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به انجام رساند.

آیت الله رفسنجانی خدمات شایانی برای تحقق اسلام، انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی انجام داد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ارتحال مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:
درگذشت ناگهانی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث تأسف و تألم شدید خاطر گردید.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم با قبول مسئولیت های مهم در مناصب مختلف خدمات شایانی در راه تحقق اسلام، انقلاب و سربلندی نظام جمهوری اسلامی به انجام رساند.
اینجانب با تسلیت این مصیبت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهوری اسلامی ایران، علما، مراجع، فضلا، طلبه های حوزه های علمیه، به ویژه خانواده و خاندان محترمشان و تمامی مردم ایران اسلامی و اهالی شهیدپرور چهارمحال و بختیاری با بازماندگان مکرّم ایشان ابراز همدردی کرده و علوّ درجات آن بزرگوار را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.