مدیر کمیته امداد استان تهران گفت: ترویج فرهنگ ایرانی _ اسلامی از مهم ترین شاخصه های طرح شوق زیارت و اعزام کاروان های معنوی است.

اعزام کاروان های زیارتی کمیته امداد مروج فرهنگ ایرانی _ اسلامی است

به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن ولیئی مدیر کمیته امداد استان تهراناظهار داشت: در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی، آشنایی با مسایل فقهی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی، طرح شوق زیارت برای مددجویان کمیته امداد استان تهران اجرا شده که با تأمین اعتبارات لازم برای این سفرهای معنوی منابع از طریق کمک خیران انجام می شود.

وی تأکید کرد: اردوهای زیارتی از برنامه های فرهنگی این نهاد است که همه ساله به منظور ارتقای سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی _ اسلامی که از شاخصه های طرح شوق زیارت است، انجام می شود.

ولییی تصریح کرد: این اردوهای زیارتی علاوه بر ایجاد زمینه های شکوفایی، بر رشد و تعالی خانواده های تحت حمایت افزوده و باعث می‌شود تا در سایه این فضای معنوی با حفظ روحیه خود در بحران های زندگی، بهترین روش را انتخاب و از آسیب های اجتماعی دور بمانند.

مدیر کمیته امداد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تکریم سالمندان نیز ۴۰ نفر از زنان تحت حمایت این نهاد با هزینه ای بالغ بر ۳۲۰ میلیون ریال به مدت یک هفته به عتبات عالیات اعزام شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.