اهواز- آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام (ره) و رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفتند.

آیت الله رفسنجانی همراهی صمیمی، صدیق و قابل اطمینان برای انقلاب، امام و رهبری بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی مشترک درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام (ره) و رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفتند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن االرحیم

"انالله و انا الیه راجعون"

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

با سلام و ادای احترام

خبر رحلت جانگداز حضرت آیت الله  هاشمی رفسنجانی یار دیرین و همسنگر راستین امام ره و رهبری، ایران اسلامی را غرق در ماتم و عزا نمود. بدون شک تحمل فراق و فقدان آن شخصیت مجاهد،فاضل و روشن بین که در مقاطع حساس، پر فراز و نشیب و دوران های سخت و متلاطم همراهی صمیمی، صدیق و قابل اطمینان برای انقلاب،امام و رهبری بود، بسی سخت و دشوار است.

مجاهدتها و رشادتهای ایشان در قبل و بعد از انقلاب، حضور موثر در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، تلاش جهت جلب و جذب جوانان به سوی اسلام و انقلاب، ایجاد تعامل میان نیروهای انقلاب،دفاع عقلانی از مقام شامخ ولایت و پاسداری از مرزهای عقیدتی_سیاسی انقلاب و نظام در پرتو رهنمودهای امام راحل و هدایت کریمانه رهبری گوشه ای از تلاشها و برجستگیهای مهم و ماندگار آن فقید سعید بود.

گرچه از دست رفتن یاران صدیق انقلاب ضایعه ای جبران ناپذیر و دردناک است، لیکن یقین داریم کاروان پرشکوه انقلاب اسلامی با رهبری و رهنمودهای حکیمانه معظم له با صلابت و پایمردی مسیر تعالی و ترقی را به نحو احسن خواهد پیمود.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت  بزرگ به حضرتعالی، خانواده محترم ایشان و همه دوستداران و دلسوزان نظام و انقلاب، از خداوند متعال برای آمرزش روح آن عزیز  رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.