در پیام تسلیت آیت الله رشاد در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: این روحانی خستگی‌ناشناس از سرمایه‌ها و پشتوانه‌های بی‌بدیل کشور و انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.

آیت الله هاشمی پشتوانه‌ بی‌بدیل کشور و انقلاب اسلامی بود

به گزارش «قدس آنلاین»،  آیت الله رشاد در پیامی رحلت هاشمی رفسنجانی را به رهبر انقلاب تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛

حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای ـ دام ظلّه الوارف

زعیم حکیم امت و رهبر فرهیخته‌ انقلاب اسلامی

سلام الله علیکم

خبر ارتحال مبارز نستوه، انقلابی پیش‌کسوت، یار دیرین حضرت امام خمینی (قدّه) و حامی و همراه قدیمی حضرت مستطاب عالی، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی (طاب ثراه)، موجب تالّم و تأسف گردید. این روحانی خستگی‌ناشناس که از پیشگامان و رنج‌دیدگان راه پرخطر و پرافتخار دوران مبارزات علیه نظام ستم‌شاهی و از سیاستمداران پرذکاوت کشور در عهد حاضر بود و همه‌ عمر گرانبار از تجارب مبارزاتی و مدیریتی خویش را به تلاش پیوسته برای اعتلای کشور و سرفرازی ملت سپری کرد، از سرمایه‌ها و پشتوانه‌های بی‌بدیل کشور و انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت و فقدان او در شرایط حاضر، الحق مصداق بارز ثُلمه بر پیکره‌ نظام اسلامی قلمداد می‌شود.

اینجانب این ضایعه‌ مولمه را، از سوی خود و اعضای محترم شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران، و مدیران، مدرسان و طلاب مدارس علمیه‌ی استان تهران، به محضر مبارک حضرت بقیّة الله (ارواحنا له الفداء) و حضرت مستطاب عالی و سایر مراجع عظام، مدیران نظام اسلامی و فرزندان سوگوار آن مرحوم، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت در جوار الهی و برای حضرت مستطاب عالی سلامت و طول عمر توأم با توفیقات روزافزون، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم.

ضمناً یادآوری می ­شود بنا به اعلام دفتر آیت الله علی ­اکبر رشـاد، ریاست محترم شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران، به تبع تعطیل دروس رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام، مدارس علمیه استان تهران نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه بیستم و بیست ویکم دیماه تعطیل می ­باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.