اراک- محمود زمانی قمی گفت: آیت الله رفسنجانی در مسند ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نیز در پیشبرد تحولات کشور اثر مستقیم داشت و این خدمات ارزنده در تمامی طول حیات انقلاب ماندگار و فراموش نشدنی است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی نقشی برجسته و در خور توجه ایفا کرد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار مرکزی در نشست ستاد راهبری مدیریت اقتصاد مقاومتی گفت: آیت الله رفسنجانی در مسند ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نیز در پیشبرد تحولات کشور اثر مستقیم داشت و این خدمات ارزنده در تمامی طول حیات انقلاب ماندگار و فراموش نشدنی است. استاندار استان مرکزی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی متعلق به بشریت و البته در کنار همه ویژگی ها به شدت مظلوم بود،

وی ایرانی سیاست مدار، مدیری مدبر و فقیهی شجاع و مجاهدی بود که از دست رفت. زمانی قمی گفت: درگذشت این مجاهد نستوه و سیاستمدار برجسته باید برای کسانی که بر طبل تخریب می کوبند عبرتی باشد چرا که زحمت کشان نظام عزتمند هستند و اکنون آنانی که بی اخلاقی کرده و تخریب می کنند بایداز اقداماتشان پشیمان باشند.

وی ادامه داد: تخریب گران شخصیت در سنوات قبل صحبت ها و سخنرانی های تندی علیه آیت الله رفسنجانی داشتند و این شخصیت بزرگ را تخریب کردند و می خواستند مسیری که انقلاب و رهبری می خواهد و بر محور دینداری و ارزش های انقلابی است و راه اعتلای نظام را می پیماید، منحرف کنند.

زمانی قمی عنوان کرد: آیت الله رفسنجانی در مسند ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نیز در پیشبرد تحولات کشور اثر مستقیم داشت و این خدمات ارزنده در تمامی طول حیات انقلاب ماندگار و فراموش نشدنی است.

زمانی قمی افزود: یکی از اساسی ترین معضلات کنونی کشور، بیکاری و کمبود فرصت های اشتغالزایی است که جبران آن با همراهی جدی مسئولان و بانک ها ممکن است.

وی اظهار کرد: با سخنرانی و تخریب و انداختن مشکلات به گردن دولت، اشتغال ایجاد نمی شود، بلکه همه در هر مسند و جایگاهی باید در عرصه کار آفرینی سهیم باشند و احساس مسئولیت کنند. وی گفت: کلید گره گشا از معضل بیکاری در کشور ، فرصت سازی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان است و این مساله باید در تمامی بخش ها جدی گرفته شود و به رسمیت شناخته شود.

وی،در خصوص سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی، گفت: حضور طولانی مدت وزیر در این سفردر نشست های تخصصی برای بررسی وضعیت صنایع استان بیانگر عزم دولت در مشکل گشایی از حوزه صنعت است و دستورات و مصوبات خوبی را در پی داشت.

استاندار استان مرکزی گفت: اعتراضات کارگری دردی از معضلات صنعت حل نمی کند و باید آستانه صبر این حوزه بالاتر رود تا تصمیمات نشست اخیر با وزیر صنعت در اراک به بار بنشیند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.