شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۵ هزار برنامه محوری دهه مبارک فجر و حدود ۱۰ هزار جشن در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

۵ هزار برنامه محوری دهه فجر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی صبح دوشنبه در نشست کمیته خبرگزاری ها و رسانه ها و نشریات ستاد دهه فجر گفت: با توجه به اینکه کمیته برنامه ریزی ستاد دهه فجر امسال به خبرگزاری ایرنا محول شده است باید با تمام توان و ظرفیت به استقبال دهه فجر برویم.

گرجی مرغملکی با اشاره به دستاوردهای وسیع انقلاب اسلامی افزود: امید است برنامه ها و جشن های در خور و مفرح بخش در دهه فجر پوشش خبری داده شوند تا اخبار دهه فجر استان به کل کشور منتشر شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند مردم انقلاب را از یاد ببرند اما دهه فجر با تجسم اراده بزرگ امام راحل و شهدا سیلی محکمی برگوش دشمنان می زند.

گرجی مرغملکی گفت: دستگاه های دولتی با بهانه های کمبود بودجه و اعتبارات از برگزاری درست برنامه های دهه فجر سر باز می زنند اما باید با پیگیری های پیاپی این دستگاه ها این برنامه ها با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

وی تأکید کرد: ستاد های دهه فجر باید مردمی باشد و مردم نقش موثری در برگزاری برنامه ها داشته باشند از جمله این ستاد ها می توان به ستاد های مردمی در روستاها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی ها به خبرگزاری ها و رسانه ها به شکل مطلوب صورت گیرد گفت: رسانه ها و خبرگزاری ها ی استان آمادگی لازم جهت پوشش اخبار دهه فجر را دارند اما باید برای افزایش بودجه از دستگاه های دولتی کمک بگیرند.

گرجی مرغملکی افزود: نشریه ای در زمینه دستاوردهای انقلاب و با عنوان یادمان ۳۸ سالگی انقلاب چاپ می شود و با مکتوب کردن مصاحبه های استانی در این نشریه پتانسیل های استان چهارمحال و بختیاری به کل کشور انعکاس خواهند شد.

وی تصریح کرد: هزار برنامه محوری دهه مبارک فجر  و حدود ۱۰ هزار جشن در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین نمایشگاه عکس انقلاب در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان در پایان از برنامه های محوری دهه فجر، مانور رژه موتوری در فرودگاه شهرکرد، ۳۹۶ زنگ انقلاب با حضور ۹۰ هزار نفر شرکت کننده، مراسم مهمانی لاله ها در ۱۶۲ گلزار در سراسر استان و راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۱۶ نقطه استان را برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.