کرمان- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هاشمی در دوران قبل از انقلاب به عنوان افتخار روحانیت در عرصه مبارزه حضور داشت و بعد از انقلاب هم پا به پای رهبری در تثبیت و تحکیم انقلاب کوشید.

هاشمی یک مبارز معمولی نبود، بلکه مبارزات را مدیریت می کرد

به گزارش  قدس آنلاین، آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با شخصیت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی شخصیت شناخته شده ای هستند و مردم ما گام به گام در مراحل مختلف با سخنان و مواضع وی آشنا هستند.

وی گفت: مردم ما سخنرانی ها و خطبه های امید آفرین هاشمی رفسنجانی را در نمازجمعه شنیده و دیده اند و در دوره سازندگی هم با خدماتی که وی انجام داده اند آشنا هستند .

امام جمعه موقت تهران افزود: ولی در خصوص خدمات سخت کوشانه هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب و دوران مبارزات کمتر گفته شده است، وی یک مبارز معمولی نبود بلکه مبارزات را مدیریت می کرد و مقاومت خستگی ناپذیر هاشمی طاغوتیان را خسته کرده بود.

خاتمی در ادامه عنوان داشت: هاشمی در دوران قبل از انقلاب به عنوان افتخار روحانیت در عرصه مبارزه حضور داشت و بعد از انقلاب هم پا به پا و همراه امام (ره) و مقام معظم رهبری در تثبیت و تحکیم انقلاب کوشید.

وی خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب هم ارتباط صمیمانه خود را با امام راحل و مقام معظم رهبری حفظ کردند و این سخنان تنها گزیده ای از ویژگی های شخصیتی هاشمی رفسنجانی است و مطمئنا در خصوص شخصیت وی کتاب ها ، فیلم های مستند ساخته خواهد شد تا مردم به عمق شخصیت این عالم مجاهد پی ببرند.

امام جمعه موقت تهران در رابطه با فرافکنی رسانه های غربی اظهار داشت: ما به حمدالله دارای رهبری بصیر، هوشیار، جهان شناس و دشمن شناس هستیم و مصلحت همه ما در آن است که گوش به فرمان و اطاعت از وی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.