شهرکرد- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بررسی مشکلات مشکلات وثیقه بانکی و تقسیط بدهی پنج طرح تولیدی و صنعتی و ثبت مصوبه برای این طرح ها خبر داد.

مشکلات پنج طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین، سید نعیم امامی عصر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از اوایل سال ۹۵ تا کنون ۱۲۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این استان برگزار شده است که در این جلسات ۱۳۴۲ مصوبه به منظور رونق تولید به ثبت رسیده است.

امامی افزود: جهت راه‌اندازی واحدهای تولیدی در استان مشکلاتی از قبیل فراگیر نبودن ارزیابی مجدد وثایق از سوی همه بانک‌ها که لازم است از سوی کارشناسان رسمی دادگستری انجام شود وجود دارد.

وی تصریح کرد:  ۵ مصوبه برای شرکت های آی نور، صداسازان باران، ره توسعه کوهسار،ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و کیک و کلوچه گندمان تصویب شد.

وی تأکید کرد: تسهیل در قوانین و شرایط بانک های عامل نقش مهمی در رونق تولید و تسریع در دستیابی به شاخص های توسعه ای دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: از ۵ مصوبه پنج طرح صنعتی و کشاورزی دو مورد برعهده اداره کل امور مالیاتی استان و سه مورد بر عهده بانک های ملی، ملت و کشاورزی قرار دارد.

وی با اشاره به بدهی ۱۸۵میلیونی شرکت کیک و کلوچه گندمان به بانک کشاورزی تصریح کرد:بانک کشاورزی در قبال تحکیم وثایق و اخذ پنج درصد از بدهی شرکت، جرایم را به آخر اقساط منتقل کند و در صورت پرداخت به موقع اقساط جرایم بخشیده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان گفت: امید است با مساعدت بانک ها و دستگاه های اجرایی مشکلات طرح های صنعتی استان حل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.