آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله مجتهدشبستری در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام معظم له به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم، منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر ناگوار ارتحال ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تأسف و تأثر گردید، ایشان از شخصیت های کم نظیر و اثرگذار بود که عمر شریف خویش را صرف مبارزه با رژیم ستمشاهی و طاغوت نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار مسئولیت های مهم کشوری در خدمت حضرت امام (اعلی الله مقامه) و مقام معظم رهبری (دام ظله) گردید.

خدمات شایسته این مرحوم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هرگز ملت ایران فراموش نخواهد نمود. همانگونه که حیات وی استحکام بخش نظام بود، مراسم فقدان او هم بکوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی امید است مایه همگرائی نیروهای مدافع و معتقد به نظام و موجب ماندگاری و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

این ضایعه وارده را محضر حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عالیقدر و حوزه های علمیه، بازماندگان محترم و قاطبه ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت رضوان و غفران الهی به این عزیز تازه گذشته، سلامت و طول عمر برای مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

غفرالله لنا وله  و السلام علیکم و رحمة الله
محسن مجتهد شبستری
20 ی ماه  1395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.