یزد- استاندار یزد گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حال توزیع بین استان‌ها است واین اعتبارات قدم به قدم تامین می‌شود.

اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین می شود

به گزارش قدس آنلاین، چهاردهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد عصر دوشنبه به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

در این جلسه برخی کارگروه‌های تشکیل شده ذیل ستاد راهبری، گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و گزارشی از عملکرد اجرای پروژه‌های تعریف شده و متناسب با سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی، توزیع برق استان، برق منطقه‌ای استان، شرکت گاز و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز ارائه شد.

استاندار یزد با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش‌های اساسی در تمام مقاطع انقلاب داشتند و به خوبی نقش خودشان را ایفا کردند و ارتحال ایشان برای تمام مردم ایران ناراحت کننده بود.

سیدمحمد میرمحمدی با تقدیر از کارگروه‌های ذیل ستاد راهبری گفت: همت و کوشش اعضای کارگروه‌ها در تحقق پروژه‌های تعریف شده نشان از جدیت و تلاش دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

وی با اشاره به بحث ارائه بسته حمایتی و الزامات آن در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: معمولا در سطح استانی توجهی به این موارد نمی‌شود و از دست می‌رود در حالی که اعتبار خوبی برای استان گذاشته شده که باید از آن به نفع مردم استفاده شود.

استاندار یزد با اشاره به ارائه کمک‌های فنی اعتباری به استان اظهار داشت: در سال‌جاری به واسطه ممنوعیت‌های قانونی که وجود داشت از این حمایت‌ها بی‌نصیب بودیم اما برای سال آتی بهره‌مند هستیم که باید نهایت بهره را ببریم.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حال توزیع بین استان‌ها است، گفت: اعتبارات قدم به قدم تامین می‌شود بنابراین باید با توجه به محدودیت زمانی که داریم با سرعت بیشتری کار کنیم تا مردم نیز متوجه تغییرات باشند و احساس کنند که دولت به مردم توجه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به ضرورت ارائه خدمات برای رفع مشکلات صنایع گفت: این موضوع در حال تبدیل شدن به یک نگرانی برای بخش خصوصی یزد است.

محمد رضا قمی اظهار داشت:  واحدهایی که از سوی ستاد ویژه رفع موانع تولید جهت دریافت وام اختصاص یافته به استان معرفی شدند وقتی به شرکت شهرک‌ها برای تحویل گذاشتن کارگاه در اختیار بانک مراجعه می‌کنند، با رقم‌های بسیار بالای جریمه‌های چند صد میلیونی از جمله جرایم ساخت و ساز غیر مجاز مواجه می‌شوند.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های اقتصادی دولت، موضوع مهم ایجاد اشتغال است و باید به واحدهای تولیدی کمک  کرد نه اینکه مانع در راه آنها ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.