حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات استشهادی در قدس نشان از آن دارد که ملت فلسطین همچنان به گزینه مقاومت به عنوان تنها راه آزادی سرزمین خود پایبند است.

حزب‌الله: عملیات استشهادی قدس نشان از پایبندی فلسطینیان به مقاومت است

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای از عملیات استشهادی که "فادی القنبر" مقاوم فلسطینی آن را انجام داد استقبال کرد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات استشهادی در قدس نشان از آن دارد که ملت فلسطین همچنان به گزینه مقاومت به عنوان تنها راه آزادی سرزمین خود پایبند است.

در این بیانیه آمده است که عملیات شجاعانه‌ای که انجام شد قدرت ملت فلسطین و ترسو بودن نظامیان گردان‌های ویژه ارتش دشمن را نشان می‌دهد.

اقدامی که شهید قنبر در قدس انجام داد در راستای مقاومت در برابر اشغالگری بوده و نمی‌توان آن را در چارچوب تروریسم جهانی گنجاند.

رژیم صهیونیستی اساس تروریسمی است که منطقه ما در آن به سر می‌برد و علت تمام ناگواری‌هایی است که امت ما دچار آن شده است.

حزب‌الله در بیانیه خود بر حمایت همیشگی از ملت فلسطین و مقاومت آن برای آزادسازی تمامی سرزمین‌هایش از پلیدی اشغالگری تاکید کرد.

ظهر روز یکشنبه در پی عملیات استشهادی در شهرک اشغالی "ارمون هنتسیف" در جبل المکبر در قدس اشغالی، 4 نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که همه کشته شدگان و مجروحان در عملیات جدید در قدس، عضو یکی از گردان‌‌‌های کماندو بودند.

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه این عملیات را تبریک گفتند و آن را واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین دانستند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز این عملیات را تبریک گفت و آن را واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران دانست.

هفته گذشته نیز در پی عملیات‌های شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی علیه صهیونیست‌ها، دو تن کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال 2015 میلادی تاکنون شاهد انتفاضه سوم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.