زاهدان- فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل پدر و پسری اهل این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

عامل قتل پدر و پسر ایرانشهری دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر در تاریخ پنجم دی از قتل پدری ۴۵ ساله و فرزند ۲۳ ساله اش بر اثر اصابت گلوله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با خبر شدند.

وی افزود: مقتولان در هنگام قتل با یک دستگاه پراید در خیابان کارگر این شهرستان در حال تردد بودند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این قتل اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش های تخصصی و میدانی، سرنخ هایی از دخالت یک فرد سابقه دار در این جرم به دست آوردند.

سرهنگ جلیلیان افزود: پس از چندین روز اقدامات فنی شبانه روزی، کارآگاهان پلیس شب گذشته یکی از ضاربان را شناسایی و در منزلی در شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده ۴۲ سال سن دارد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از محل سکونت وی یک دستگاه پژو ۴۰۵ که تحت تعقیب مراجع قضایی تهران بود را کشف کردند.

وی اظهار داشت: این متهم حرفه ای در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ارتکاب این قتل با همکاری ۲ نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب این جرم را دخالت این فرد در قتل یکی از بستگانش در بهار سال گذشته عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی شده است خاطرنشان کرد: تلاش های گسترده پلیس برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.