گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی مشمئزکننده، یک کودک حدوداً سه ساله را در حال ارتکاب قتل به تصویر کشیده است.

قاتل خردسال داعشی در سوریه + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پرس تی وی، گروه داعش که اخیراً مناطق بسیاری از سرزمین‌های تحت تسلط خود را در عراق و سوریه از دست داده است و در آستانۀ شکست قرار دارد، با انتشار ویدئوهای هولناک سعی دارد روحیۀ تروریست‌های تحت فرمانش را حفظ کند.

در تازه‌ترین این ویدئوها، چندین کودک به نمایش درآمده‌اند که در مکانی شبیه به شهربازی که داعش ادعا می‌کند در استان دیرالزورِ سوریه قرار دارد، با شلیک گلوله و بریدن گلوی قربانیان خود، چهرۀ وحشتناک تروریسم را به نمایش می‌گذارند.

در بخشی از این ویدئو ترویست‌ها یک کودک خردسالِ حدوداً سه ساله را به سمت مردی می‌برند که در یک استخر توپ‌های پلاستیکی رنگارنگ و شکسته نشسته و دستانش به نرده‌های این استخر بسته شده است.

سپس یکی از اعضای داعش به این کودک یک اسلحه می‌دهد و فیلم درست در زمان شلیک گلوله به پایان می‌رسد.

در بخش دیگری از ویدئو یک کودک حدوداً ۱۰ ساله به تصویر کشیده می‌شود که با چاقو گلوی قربانی خود را می‌برد.

در این ویدئو سه مرد سوری به اتهام جاسوسی برای دولت سوریه به قتل می‌رسند.

گروه تروریستی داعش که طی دو سالِ گذشته بخش‌هایی از خاک عراق، سوریه و لیبی را به اشغال خود در آورده بود، کودکان را از سنین بسیار کم با ایدئولوژی‌های هولناک و تکفیری خود آشنا کرده و آن‌ها را برای ارتکاب جنایت آماده می‌کند.

استفاده از کودکان در ویدئوهای تبلیغاتی گروه داعش اخیراً معمول شده است. این کودکان که در این ویدئوها دست به اقدامات جنایتکارانۀ بسیاری می‌زنند به نوعی خود قربانی جنایات گروه تکفیری داعش هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.