روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که رسوایی جدیدی اخیرا در سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته است.

رسوایی جدید در اسرائیل که سازمان های امنیتی آن را به لرزه در می آورد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه یدیعوت احرونوت، این رسوایی جدید سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی را به لرزه در می آورد.

هنوز معلوم نیست که چه زمانی این رسوایی جدید در رسانه ها فاش می شود اما برآوردها حاکی از آن است که در صورت کشف جزئیات این رسوایی، سر و صدای زیادی به پا شده و این رسوایی به سرتیر اصلی تمامی رسانه ها و موضوع اصلی افکار عمومی جامعه صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو  نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه روز پنجشنبه برای دومین بار به اتهام دریافت رشوه از یک بازرگان اسرائیلی و یک بازرگان خارجی و نیز اتهام علیه خود و پسرش "یائیر" مبنی بر دریافت امتیازات و هدایایی به ارزش صدها هزار شکل (هر دلار برابر با ۴ شکل است) تحت بازجویی قرار گرفت.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از مراجع حقوقی بلندپایه اعلام کرده که اتهامات وارده علیه نتانیاهو شامل مجموعه طولانی از تخلفات مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت و حتی دریافت رشوه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.