نشست کارگروه اجرایی کردن لغو تحریمها شب گذشته(دوشنبه) در وین برگزار شد و مباحث مطرح شده در این نشست به کمیسیون مشترک برجام که قرار است امروز تشکیل جلسه دهد، گزارش خواهد شد.

نشست کارگروه اجرایی کردن لغو تحریم‌ها برگزار شد

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نشست کارگروه اجرایی کردن لغو تحریمها شب گذشته(دوشنبه) در وین برگزار شد و مباحث مطرح شده در این نشست به کمیسیون مشترک برجام که قرار است امروز در وین تشکیل جلسه دهد گزارش خواهد شد.

هیئت‌های کارشناسی از ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در این نشست حضور داشتند.

همچنین هیئت کارشناسی کشورمان دیروز پیش از نشست کارگروه، به طور جداگانه دیدارهایی با هیئت‌های چین، روسیه و ایالات متحده برگزار کرد.

بر اساس این گزارش در گفت‌وگوهای کارشناسی دیروز در قالب «کارگروه اجرایی کردن لغو تحریم‌ها»، اسماعیل بقایی دبیر ستاد پیگیری اجرای برجام در وزارت امور خارجه ریاست هیئت کارشناسان کشورمان را به عهده داشت.

ششمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و گروه 1+5 و در سطح معاونان و مدیران سیاسی امروز ساعت 14:30 به‌وقت تهران در هتل پله‌کوبورگ در وین برگزار می‌شود.

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی ریاست تیم ایرانی را به‌عهده خواهد داشت.

نحوه اجرای برجام در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ همین‌طور نامه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به فدریکا موگرینی هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام درباره تمدید قانون آیسا مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.