تعدای از قبایل یمن با ایجاد تشکیلات نظامی جدید اعلام کردند که برای مقابله با شاغالگری عربستان سعودی و یک سره کردن جنگ با این کشور متجاوز، به جبهه‌های نبرد اعزام خواهند شد.

اعلام همبستگی قبایل یمن برای مقابله با متجاوزان و مزدوران عربستان سعودی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، تداوم جنگ عربستان سعودی و متحدان آن علیه یمن در کنار ویرانی‌ها و کشتارهایی که برای شهروندان فقیرترین کشور عربی به ارمغان آورده، منجر به اتحاد احزاب و قبایل یمین شده است.

وبگاه خبری «المشهد الیمنی» اعلام کرد که قبایل یمن در اقدامی، با اعلام همبستگی و و تشکیل یگان‌های پیکارجوی جدید برای حضور در جبهه‌های جنگ با عربستان، تیر خلاص را بر نعش متجاوزان شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، قبایل یمن با ایجاد یگان‌های جدید، قصد دارند در جبهه‌های نبرد، به تجاوزات و جنگ نابرابر عربستان علیه خود پایان داده و آن را یکسره کنند؛ به ویژه اینکه متجاوزان اقدام به حمایت از منافقان و مزدوران کرده و هرگونه راه حل برای پایان دادن به بحران یمن را رد کرده‌اند.

این قبایل اعلام کردند، بنا به احساس مسئولیت در برابر تجاوزات دشمن سعودی و آمریکایی و محاصره ظالمانه علیه ملت یمن و در پاسخ به دعوت «عبدالملک بدر الدین الحوثی» رهبر انقلاب و انصار الله یمن در برابر تجاوز عربستان اعلام اتحاد و همبستگی کرده و اقدام به حمایت مالی و اعزام نیروهای تازه نفس به جبهه‌های نبرد خواهند کرد.

قبیله «الحمیه الداخلیه» با برگزاری کنگره‌ای صبح امروز (سه شنبه) ضمن نمایش رژه نظامی بزرگ نیروهای خود، از آمادگی این نیروها برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه متجاوزان سعودی و آمریکایی خبر داد.

در همین راستا، قبایل «المحویت» نیز با به نمایش گذاشتن قدرت نظامی خود از آمادگی نیروهای تحت امر این قبایل برای پیوستن به جبهه‌های نبرد خبر دادند.

قبایل مذکور همچنین از تأمین برخی اقلام و مواد خوراکی برای نیروهای یمنی حاضر در جبهه‌ها خبر دادند.

افزون بر این، گروه جدیدی از نیروهای تازه آموزش دیده با نام «شهید الخیوانی» دوره‌های یادگیری مهارت‌های جنگی و رزمی را به پایان رساند.

این سومین گروه از نیروهای یمنی است که دوره‌های آموزشی را اتمام می‌کنند.

ناظران بر این باورند که حضور گسترده یمنی‌ها در اردوگاه‌های آموزش نظامی عامل مهمی در به شکست کشاندن طرح‌های متجاوزان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.