فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان ورامین خبر داد.

کشف 6 میلیارد کالای قاچاق در شرق استان تهران

به گزارش قدس آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۹۵ و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت و امکانات، مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار خود قرار داده است. 
 
وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، محل دپو کالای قاچاق را در محله باغ خواص ورامین شناسایی کردند. 
 
سردار ناظری گفت: در بازرسی از این انبار ۱۳ دستگاه دوزندگی مخصوص تشک خواب، ۱۸ دستگاه منگنه کوب، ۲۷۰ کارتن سوزن منگنه کوب، یک هزار و ۴۰۰ عدد بالش خواب الیافی و یک دستگاه کاتر کشف شد. 
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اموال مکشوفه ساخت کشور چین است، ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون  ریال عنوان کرد. 
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است. 
 
وی عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی و قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیاز به عزم همگانی دارد. 

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.