قاتل زنجیره ای روس به قتل ۵۹ زن دیگر اعتراف کرد.

اعتراف یک افسر پلیس روس به قتل ۸۱ زن!

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ «میخائیل پاپکوف»، که پیشتر یک افسر پلیس بود، به یک قاتل زنجیره ای تبدیل شد. وی که پیش از این در شهر «آنگارسک» روسیه در اداره پلیس خدمت می کرد، به تازگی به قتل بیش از ۵۹ زن اعتراف کرد.

وی دو سال پیش به اتهام قتل ۲۲ زن به حبس ابد محکوم شده بود. پاپکوف اکنون به چندین فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده است. در حال حاضر، تعداد قربانیان وی به ۸۱ نفر می رسد. این مرد ۵۲ ساله روس، رکورد یک قاتل زنجیره ای معروف روسیه را که در سال ۱۹۹۴ به اتهام قتل ۵۲ نفر اعدام شد، شکست.
براساس گزارش ها، پاپکوف تمامی این ۸۱ فقره قتل را در بازه زمانی سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۲ مرتکب شده است. پاپکوف در سال ۱۹۹۸ از خدمت در اداره پلیس استعفا داد که این امر به دلیل موقعیت شغلی وی موجب تعجب همکارانش شد.
جوان ترین قربانی این قاتل زنجیره ای یک دختر ۱۵ ساله بود. براساس گزارش ها، وی پیش از به قتل رساندن این زنان، آنها را مورد تجاوز قرار می داد.
این قاتل جانی در قتل زنان بی گناه از ابزارهایی نظیر تبر، چاقو و چکش استفاده می کرد و حتی در یکی از موارد قلب یکی از قربانیان را از جا درآورده بود.
وی با وجود اینکه شغل خود در اداره پلیس را رها کرده بود، از لباس افسری خود برای اغفال زنان استفاده می کرد. وی خیانت همسرش را عامل موثری در ارتکاب این جنایات دانست. پاپکوف در نهایت در سال ۲۰۱۲ در حالی که قصد داشت به چین بگریزد، از سوی پلیس دستگیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.