کرمان- جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف ۱۴۶ کیلوگرم هروئین و شیشه ،دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف سه دستگاه وسیله نقلیه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد.

۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان ماموران دریافتند چند نفر در حومه شهرستان اقدام به دپو و توزیع مواد مخدر صنعتی می کنند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر تبعه افغانستان می باشند که به صورت مسلحانه اقدام به حمل مواد مخدر از افغانستان به داخل کشور می کنند که با تلاش شبانه روزی مأموران محل اختفا آن ها شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت.

سرهنگ خلیلی بیان داشت: مأموران در قالب دو اکیپ اطلاعاتی و عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وارد محل اختفا متهمان شدند که در این عملیات سرکرده باند و هم‌دستش را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از محل اختفا متهمان ۱۴۳ کیلوگرم هروئین، سه کیلوگرم مواد مخدر شیشه، یک قبضه اسلحه ممنوعه، سه دستگاه تلفن همراه، پنج عدد سیم کارت ایرانی و دو عدد سیم کارت کشور افغانستان کشف و همچنین یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه پیکان وانت و یک دستگاه موتورسیکلت از متهمان توقیف شد.

سرهنگ خلیلی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مخدر و وسایل نقلیه توقیف شده تحویل مقامات قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.