کرمان - بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاههای شهرستان های بم و فهرج در قالب ۵ گروه جهادی جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و روستایی اعزام می شوند.

بیش از ۱۰۰ دانشجوی جهادگر به اردوهای جهادی زمستان اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا سلیمانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم در رابطه با برگزاری اردوهای جهادی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاههای شهرستان های بم و فهرج در قالب ۵ گروه جهادی جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و روستایی اعزام می شوند.

سلیمانی اظهار داشت: اعزام اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بم در قالب ۵ گروه جهادی و در بیش از هشت روستا در دی و بهمن ماه سال جاری در مناطق محروم و روستایی شهرستان های بم و فهرج می باشد.

وی افزود: اقدامات لازم در خصوص عرصه یابی اردوهای جهادی صورت گرفته و طی آن جلسات مختلفی هم با مسئولان شهرستان و دانشگاه ها در راستای تبیین نیازهای اساسی و قابلیت های موجود تشکیل شده است.

سلیمانی بیان کرد: دانشجویان جهادگر در عرصه های بهداشت و درمان، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، آموزشی، هنری و ورزشی در روستاهای محروم فعالیت می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های احکام اسلامی، کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، برگزاری یادواره شهدای روستا، مراسم شبی در محضر قرآن و مسابقات فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این گروه‌های جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی بم اردوهای جهادی را بهترین فرصت کادر سازی برای انقلاب و تقویت روحیه خودباوری دانشجویان جهادگر عنوان کرد و افزود: جوان دانشجو در طی اردوی جهادی علاوه بر خدمت رسانی به مردم روستا خود را برای میدانها و عرصه های بزرگتر خدمت به کشور آماده می نمایند.

سلیمانی زمان برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بم را از ۲۳ دیماه تا ۵ بهمن ماه عنوان کرد وگفت: طی این اردوها از روحانیون و اساتید حوزه علمیه دعوت شده است و در طول شبانه روز علاوه بر فعالیت های جهادی، کلاس های معرفتی، سبک زندگی اسلامی و تفسیر قرآن برای دانشجویان جهادگر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.