رئیس انجمن سینماداران گفت: آئین‌نامه نمایش سال ۹۶ در دست بررسی است و شنبه جلسه برای بررسی مفاد آئین‌نامه خواهیم داشت.

آئین‌نامه نمایش ۹۶ بررسی می‌شود/ هنوز برای اکران فیلم خارجی تصمیمی نگرفتیم

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران از تغییر  آئین‌نامه شورای صنفی نمایش خبر داد و گفت: سال به سال آئین نامه شورای صنفی نمایش بررسی می‌شود. بخش‌های مختلف آئین‌نامه را  مورد بررسی قرار می‌دهیم.  

وی درپاسخ به این سوال که آئین نامه شورای صنفی نمایش برای دو سال تنظیم و مورد موافقت رئیس سازمان سینمایی قرار گرفته بود گفت: آئین نامه هر سال نیاز به بررسی دارد و نیازهای سینما باید مورد توجه قرار گیرد.  

رئیس انجمن سینماداران به مواردی که قرار است در آئین نامه تغییر کند اشاره نکرد و گفت: در حال حاضر مباحثی که  تهیه کننده و سینماداران دارند  مورد بررسی قرار می گیرد و تازمان نهایی شدن باید صبرکنیم.

وی درباره پیش بینی اکران فیلم‌های خارجی در آئین نامه جدید گفت: هرساله یک اکران خارجی دو هفته‌ای در آئین نامه  پیش بینی می ‌شود اما متاسفانه هیچ گاه عملیاتی و اجرایی نمی شود. در آئین نامه جدید هنوز پیش بینی اکران فیلم خارجی صورت نگرفته است.

قاصد اشرفی در خاتمه تاکید کرد: تاکنون دو جلسه درباره آئین نامه صحبت شده و به صورت مشورتی بخش‌های آئین نامه را مورد بررسی قرار دادیم اما روز شنبه جلسه ای خواهیم داشت تا پیش‌نویس تهیه کنندگان که به ما ارایه شده مورد برری قرار گیرد.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.