شهرکرد-امام جمعه موقت بروجن گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گنجینۀ انقلاب و مخزن‌الاسرار نهضت امام بود و سنگ‌ها و خارهای راه، هیچگاه او را زمین گیر نکرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گنجینۀ انقلاب و مخزن‌الاسرار نهضت امام بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله رفسنجانی در شهرستان بروجن با حضور امام جمعه موقت و جمعی از مدیران این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی وردنجانی ظهر چهارشنبه در این مراسم ضمن عرض تسلیت ارتحال مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر در راه انقلاب و نظام، فرمانده دوران دفاع مقدس، همسنگر و رفیق دیرین مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از افراد نسل اول انقلاب بودند که همه خطرات را برای مبارزه با طاغوت پذیرفتند و نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب و همچنین بعد از انقلاب داشتند.
وی افزود: آیت الله رفسنجانی همیشه نظام را بر خود و خانواده ی خود ترجیح می داد و هر کجا کوچکترین خدشه ای بنا بود بر نظام و منافع نظام وارد شود وی خود را فدای نظام و انقلاب می کرد و در این راستا متحمل سختی های طاقت فرسایی هم شد.

 حسینی وردنجانی گفت: یاد و خاطره ایشان تداعی‌گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش‌های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی، همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

امام جمعه موقت بروجن در ادامه گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گنجینۀ انقلاب و مخزن‌الاسرار نهضت امام بود و سنگ‌ها و خارهای راه، هیچگاه او را زمین گیر نکرد.

 وی در پایان گفت: گرچه خناسان به دنبال این بودند که با استفاده از اختلاف نظرها ایشان را در مقابل نظام و رهبری قرار دهند اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با هوش وافر و محبت شخصی عمیقی که به رهبری داشتند مانع این کار شد و دسیسه دشمنان را نقش بر آب کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.