اهواز _مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان باحضور حسین صفایی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور برگزار شد.

 مهدی سیاحی سرپرست تعاون روستایی خوزستان شد

به گزارش قدس آنلاین، ظهر چهارشنبه طی مراسمی با حضور حسین صفایی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از هرمز خواجوی، مدیر تعاون روستایی خوزستان که به مدت ۱۰ سال این مسوولیت را برعهده داشته است تقدیر و تکریم شد و مهدی سیاحی که پیش از این در سمت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون خدمت می کرده، به عنوان سرپرست تعاون روستایی خوزستان معرفی و منصوب شد.   

خواجوی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در تعاون روستایی استان طی ۱۰ سال مسئولیت خود اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، خوزستان رتبه نخست خرید محصولات کشاورزی را به صورت توافقی و تضمینی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت نگهداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی استان در این مدت به ۳۰۰ هزار تن افزایش یافته است، ادامه داد: ۳۵ درصد سهام شرکت کشت و صنعت شهید رجایی دزفول در این دوران مسئولیتم خریداری شد که گام مهمی در افزایش درآمد و معیشت کشاورزان عضو تعاونی های روستایی بود.

همچنین مهدی سیاحی، سرپرست جدید مدیریت تعاون روستایی خوزستان بخشی از برنامه ها و اهداف خود را در این سمت تشریح کرد و گفت: توجه به تشکل های نظام بهره برداری، برنامه منظم خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی استان، بازاریابی برای محصولات کشاورزی، اشتغال زایی، حمایت از تشکل های کشاورزی زیان ده و توسعه آموزش های روستایی و کشاورزی از موضوعات مهم این نهاد برشمرد که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این آئین از هرمز خواجوی مدیر پیشین تعاون روستایی خوزستان به خاطر خدمات در راستای افزایش سطح معیشتی کشاورزان و حمایت از تولید و اشتغال مولد در تعاونی های تقدیر کرد.

گفتنی است خواجوی پس از ۳۰سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.