نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جشنواره فیلم و موسیقی فجر باید سنخیت با فرهنگ فاطمی داشته باشد نه مثل سال گذشته با آن ژست های هنر پیشه ها در ضدیت با این فرهنگ قرار گیرد.

جشنواره فیلم و موسیقی فجر باید با فرهنگ فاطمی سنخیت داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت الله سید احمد علم‌الهدی ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: راهپیمایی و برنامه های ۹ دی در مشهد و اجتماع حرم در آن روز بسیار با شکوه انجام شد و این بابت راهپیمایی ولایت مدارانه ای بود که در تایید نظام و رهبری از سوی مردم شکل گرفت.

وی یادآور شد: علی رغم این که در سراسر کشور راهپیمایی وجود نداشت این راهپیمایی در مشهد انجام شد، لذا بابت حضور با شکوه مردم بصیر و برپایی مناسب مراسم ۹ دی‌ماه ازشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکرمی‌کنم.

وی افزود: در جریان دهه فجر با توجه به این که دو نسل با انقلاب فقط توسط روایت ها آشنا شده اند و خودشان این اتفاقات را به چشم ندیده اند لازم است برنامه های موثری در جهت درک درست از آن زمان و وابستگی نسل دوم و سوم به انقلاب به اجرا در آید.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: برای انتقال خاطرات انقلاب نیازمند یک جشن خاطره هستیم که هم تجدید خاطرات انقلاب باشد و هم تجدید بیعت با انقلاب تا به این شکل ایستادگی و پایداری مردم پای ارزشهای انقلاب به نمایش در آید.

وی افزود: برای این که دهه فجر موفقی داشته باشیم باید مفاسد رژیم پیشین و دست آوردهای انقلاب را برای مردم به خوبی تبیین و ترسیم کنیم نه این که کپی برداری برنامه های معمول هر ساله را انجام دهیم و سرود بخوانیم و شیرینی پخش کنیم، لازم است که نقاط ضعف سال های گذشته توسط نخبگان شناسایی و رفع شود.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر با دهه فاطمیه تقارن دارد و باید تلاش شود تا فجرمان فاطمی باشدنه فجری معارض با سیره حضرت فاطمه؛ از طرفی جشنواره فیلم و موسیقی فجر در کشور باید سنخیت با فرهنگ فاطمی داشته باشد نه مثل سال گذشته با آن ژست های هنر پیشه ها در ضدیت با این فرهنگ قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.