سرمربی تیم کاله با ابراز خوشحالی از برد سه بر صفر برابر پارسه تهران، در مقابل نسبت به شرایطی که حریف با آن دست و پنجه نرم می‌کرد اظهار تاسف نمود.

بی برنامگی زیبنده والیبال ایران نیست/ نباید به حیثیت والیبال آسیب رساند

به گزارش قدس آنلاین، بهروز عطایی در جمع خبرنگاران درباره بازی برابر پارسه تهران که تنها با ۷ نفر وارد زمین شده بودند گفت: ما جلوی تیمی بازی کردیم که در ابتدای فصل بسیار عالی ظاهر شده بود و جوانان بسیاری داشت و پیش‌بینی می‌شد بازی کاله با پارسه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ باشد ولی شرایط جور دیگری رقم خورد و پارسه با شرایطی که داشت، نتوانست خودی نشان دهد. ترکیب اولیه این تیم همان ۶ نفر اصلی در نیم فصل‌ دوم بود و فقط پاسور سوم در این بازی به صورت جایگزین وارد زمین شده بود.

وی ادامه داد: این گونه بی‌برنامگی‌ها در والیبال ایران که ورزش تیمی اول کشورمان است، اصلا زیبنده نیست. حتی در مجامع بین‌المللی هم برای ایران که افتخارات زیادی در این سال‌ها کسب کرده، شاید آسیب برساند.

وی در پایان گفت: به نظرم بهتر بود به جای ۱۲ تیم ، ۸ تیم به صورت منظم در لیگ حاضر می‌شدند تا هم جوان‌سوزی و هم به حیثیت والیبال کشور آسیبی نرسد. البته من منظورم فرد و باشگاه خاصی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.