شهرکرد- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو هفته اخیر ۴۷ میلیارد تومان به مجموع پرداختی طرح ها و واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی افزوده شد و به مقدار ۳۱۳میلیارد تومان رسیده است.

۴۷۰میلیارد ریال به مجموع پرداختی واحدهای تولیدی افزوده شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب الله وفایی عصر چهارشنبه در  سی وچهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: مهم ترین دستور کار این جلسه بررسی عملکرد بانک ها در پرداختی تسهیلات مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی می باشد که طی هفته های گذشته رضایت بخش نبوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری افزود: طی دو هفته اخیر ۴۷ میلیارد تومان به مجموع پرداختی طرح ها و واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی افزوده شد و به مقدار ۳۱۳میلیارد تومان رسیده است.

وفایی با بیان اینکه بانک های عامل عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات به طرح ها نداشته اند تصریح کرد: سه بانک از بانک های استان که تاکنون عملکرد بهتری داشته اند مورد تشویق قرار می گیرند و سه بانکی که از همه بانک های استان ضعیف تر عمل کرده اند توبیخ و معرفی خواهند شد.

وی تأیید کرد: در بحث پرداخت اقتصاد مقاومتی بانک صادرات با پرداخت حدود ۱۴ میلیارد تومان بیشترین پرداختی را داشته است و بانک های صنعت و معدن، سپه و تجارت با پرداختی حدود ۲ میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

وی در خصوص پرداخت های مستقیم بانک ها گفت: بانک رفاه کارگران بهترین عملکرد را داشته است.

وفایی افزود: تاکنون ۳۱۳ میلیارد تومان به واحد ها و طرح های تولیدی تخصیص داده شده که از این مبلغ ۱۳۱ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان به طور مستقیم و۱۸۱ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی بانک های عامل استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: کمیته نظارت از طرف سازمان برنامه و بودجه به واحدها و طرح های تولیدی سرکشی ی کنند تا هدف اصلی اقتصاد مقاومتی یعنی تحقق رشد و توسعه متناسب با پتانسیل استان محقق شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در پایان خاطرنشان کرد: سهمیه چهارمحال و بختیاری در تسهیلات اقتصاد مقاومتی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از ۱۶ هزار میلیارد تومان کل کشور برای امسال مشخص شده است که تاکنون ۸۷ درصد این مبلغ پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.