وزیر ارتباطات گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار موقعیت شناس بود و در مواقعی که کشور نیاز به فکر و تحول داشت همواره پیشقدم بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در تحول پیشقدم بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمود واعظی عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد پیامبر اعظم(ص) واحد علوم تحقیقات در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب با توجه به شرایط جامعه به عنوان یک فرد مبارز و شجاع با رژیم شاهنشاهی مبارزه کرد و این فرد با ذهنیتی تشکیلاتی بسیار قوی در زمینه ساماندهی مبارزان آن زمان بسیار موثر بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب اسلامی نقش برجسته و موثری در کنار امام (ره) داشت. بسیار موقعیت شناس بود و در مواقعی که کشور نیازمند فکر و تحول داشت همواره پیشقدم بود. بنابراین نمی توان تاریخ نوین ایران را بدون آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول ۸ سال دفاع مقدس، حضور در مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و جانشین فرمانده کل قوا نقش هدایت گرایانه ای برای کشور داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: مردم ایران در روز تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی قدرشناسی کردند و وداعی تاریخی با یار امام و رهبری داشتند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم و بدرقه آیت الله هاشمی رفسنجانی مایه وحدت کشور خواهد شد و قوای سه گانه تحت زعامت مقام معظم رهبری بتواند کشور را به نحوی بسازد که آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال ساخت آن بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.