زاهدان- معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت : با فن بازارهایی که در هفته پژوهش در سطح گسترده‌ای برگزار کرده ایم ۵ هزار طرح و دستاورد با قابلیت تجاری سازی عرضه شده و تعداد بسیاری از برنامه ها و سطح تجاری سازی برای حضور سرمایه گذاران و ایجاد سرمایه فراهم شده است .

هدف پژوهش دستیابی به علم برتر و از اولویت های وزارت علوم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، وحید احمدی در نشست خبری که بعدازظهر چهارشنبه با اصحاب رسانه در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد ،اظهار داشت: در سال دومرتبه بزرگترین اجلاس تصمیم گیری و مدیریت فناوری برگزار میشود و هدف از برگزاری این اجلاسها مرور سیاستها و برنامه های کلان میباشد.

وی دامه داد: در حوزه فناوری و مراکز رشد و صنعت کارهای بی سابقه و کم سابقه ای انجام شده و تاکنون ۱۲۰۰ پروژه به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در حال انجام داریم و در حوزه نفت ۲۰ منطقه نفتی به دانشگاه واگذار شده و همچنین با هدف ماموریت گرا کردن فناوری بیش از ۱۰۸ مرکز رشد ۳۹ پارک علم و فناوری و چندین شبکه بین المللی در اختیار داریم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با اشاره به بحث رویکرد و جهت گیری ایجاد دانشگاه های کارآفرین افزود :این امر موجب اشتغال زایی برای دانشجویان خلاق با نوآوری های که موجب اشتغال زایی هست ،شده و در پیشبرد اهداف بسیار موثر بوده است .

وی در پایان گفت :دفاتری تحت عنوان کارآفرینی و فناوری و مراکز رشد و مراکز نوآوری تأسیس کرده ایم و جهانی شدن حوزه علم و فناوری از رویکرد های اساسی وزارت علوم می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.