شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور مردم در مراسم ارتحال مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی تشکر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور مردم در مراسم ارتحال مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی تشکر کرد.

متن کامل پیام قاسم سلیمانی به شرح ذیل است:

بار دیگر مردم سرافراز و قدردان استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حماسه ای عظیم از حضور توأم با همدلی و وفاداری خلق کردند؛ حضوری که نشان از قدردانی مردم، از بیش از 60 سال مجاهدت ستودنی حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

این حضور باشکوه مردم قدرشناس چهارمحال و بختیاری، مهر تأئیدی بر خدمات ماندگار این مجاهد خستگی ناپذیر است که همه عمر خود را چه در سال های مبارزه برای پیروزی انقلاب و چه عرصه سازندگی در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد.

مردم نشان دادند که همیشه به آرمان های انقلاب اسلامی، بزرگان نظام و مسئولان خدمتگزار خود وفادار هستند و اینجانب، با عرض تسلیت مجدد ارتحال یار و یاور امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ از حضور باشکوه عموم قشرهای مختلف مردم شهیدپرور و عزادار و مسئولان چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

گفتنی است، مراسم ارتحال مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مجمع نمایندگان این استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار شد.

افزوده می شود، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه در بیمارستان شهدای تجریش به امام راحل، همرزمان شهید و همه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.